Tack Sophie! :D



Det här inlägget hamnar på ''Köpta saker'' men om jag ska vara ärlig (vilket jag alltid är) så fick jag örhängena från Sophie! Visst är dom fina? Jag använder redan dom ''silvriga''.
Tack tack Sophie! :D
Och tofsarna ja dom är ju inte direkt sådär WOW oh WOW coola men ändå ;)

Idag har vi firat pappa som snart fyller år, ätit tårta och chillat, inte så speciellt men jorå det funkar :P
Sorry för dålig uppdatering men jag har inte riktigt haft lust att blogga ^^ Busigt av mig!














KramKram

Kommentarer
Postat av: Maia

Hahahahaha, tror inte hon tar illa upp hon gillar att vara fet :D

2012-01-07 @ 19:22:17
URL: http://maiae.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv. Vet du vad, jag tror nog att du också skulle kunna göra ett fint pepparkakshus! Men om du själv inte tycker det så finns det nog något annat som du vet att du är bra på eller inte vet :D Harefint!

2012-01-07 @ 22:46:55
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0