Täby Centrum




Så såg min dag ut igår, jag var alltså i täby centrum igår med Frida S.
Trevligt trevligt, fast jag typ var död och skit deppig för att det var skola i morgon... -.-
Hahah men de va skojj, jag köpte bara present till pappa så jag känner mig fett stolt att jag inte shoppa nått till mig, fast jag var bra sugen... :O
Jag har allvarliga problem med mitt shoppande...

Asså en fett wierd sak hände när jag gick från tuben på väg hemmåt:

-OMJ kissar den där killen på spåret eller inbillar jag mig? (Emelie checkar lite halft läget) FY FAN VA ÄKLIGT!
Herregud asså -.O

Föresten gillar ni jag i toffsar, mhm alla ni som säger att jag ser ut som tolv. Check that picture, där ser jag verkligen ut som 12 :P













KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0