Svar på tal!

jojo om Ny ring! :D:

ehm, är du verkligen 96? du ser seriöst ut som tolv.. -.-


Jag fick en sådan trevlig kommentar så jag var bara tvungen att svara ;D

Hej du Jojo om du nu läser det här. Jag blir faktiskt glad över att höra det här (konstigt nog) men jag är ju inte som alla andra ;)
Men jag vet redan att jag ser ut som 12 år och jag tycker det är skit kul, fatta hur snygg jag kommer vara när jag är 30+! Medans alla ni som ser mycket äldre ut kommer se ut som gummor! Heheheh ^^
Fattar ni att jag fortfarande kan lura dom i spärren när jag åker tunnelbana, dom tror serriöst att jag är under 12 fortfarande.
Och jag vet att den här kommentaren var meningen att få mig att bli sur eller må dåligt men jag tar den bara posetivt. Faktum är att jag börja garva när jag såg den här kommentaren!


En sak till!

Det där med att jag använde min nagel som tandpetare, jag petar inte direkt tänderna med den :P
Hahah det hade varit skumt ;D




12 åring, JA TACK! :D













KramKram

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du är inte ensam, när jag började i ny skola i sjuan frågade seriöst nästan ALLA mig hur gammal jag var, och ingen trodde på mig! Min skola börjar från sexan, men alla trodde jag gick i femman! Haha! ;)

2012-01-03 @ 23:18:54
URL: http://bykarroo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra svarat!

Sv: Ja jag tycker den är bra! Är boken bra? funderar på att köpan den :D

2012-01-04 @ 00:15:45
Postat av: amanda

sv: haha ja jag bor stort :P

2012-01-04 @ 17:20:06
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Moa

Bra svarat! :D <3

2012-01-07 @ 23:55:29
URL: http://moabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0