STOR FLUGA! :O


Den är en insomad fluga.. UAK så äklig... (Jag tog bilden)

Mathilda och jag gillar inte hörapparater... -.-



Så såhär såg min dag ut idag, eller ja i alla fall NO lektionen då jag och Mathilda fick sitta i ett eget klassrum.

Eva: Ja ni är några av dom som jag litar på att vara här inne själva.
I Emelies huvud: Heheheh... I'm a good girl ^^

Vi jobbade såklart inte så mycket utan kollade på flugor i stället, mycket intressantare. Men vi hann självklart färdigt, tror vi i alla fall ;) Måste bara fixa bilder.. Men serriöst vem vill se bilder på en hörapparat?

Eva: Ja ni kan ju leta upp bilder och så fixar vi det med datan (blablabla)
Emelie: Eller så tar vi bara hit G (min förra engelskalärare som har hörapparat, hon som jag hatar).

Mohahaha EVILNESS... ;D













KramKram

Kommentarer
Postat av: Maia

SV haha verkligen!

2012-01-10 @ 22:11:29
URL: http://maiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0