Polkagris♥



Detta var min outfit idag, som rubriken säger så tog jag nog inspration av en polkagris... Näääh inte direkt men jag gillar den! :D
Sen tänkte jag matcha tröjan med några coola smyken. Jag använder alldeles för lite smycken, och det är inte så att jag har lite heller :P
Mitt ledord till er angående er stil är bara att ni ska känna er bekväma i era kläder, annars så får man en ''dålig''' utstrålning.

Gissa vad jag lyckades med nyss? Jag log såhär jätte fint och vad hände då? Jo min läpp sprack, låter jätte hemskt men dom var bara torra lixom. Jaja le lagom och smörj både händer och läppar nu i torra tider ;)


Randig puffärms tröja - H&M

Jeans - J&C

Hahahah alltid samma, men jag har faktiskt andra kläder än från H&M men Jeans kan jag i stort sätt bara köpa på J&C eller Weekday... :O Om jag inte vill handla på barnavdelningen vill säga -.-












KramKram

Kommentarer
Postat av: lollo

Så gulligt hello kitty halsband! <3 ^^

ser ut som om det är ett hello kitty?! <3 :D

2012-01-04 @ 22:49:13
URL: http://lotra.blogg.se.
Postat av: alexandra

asså.. har du seriöst ett hello kitty halsband och du ska föreställa 15 år? eehm? okej? du e typ asliten, de flesta 15-åringarna går runder med halsband med playboy på typ eller inget alls.. men du kör på ngt speciellt, hello kitty.. ;P

2012-01-04 @ 23:38:07
Postat av: camilla

är det inne på väla? :) ser ut som det.. på typ gina.. hihi

2012-01-04 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0