Munk O Muffin the love of my life♥



Klänningen jag hade på mig kostade 100 kronor och Fridas stickade tröja gick på... 50 kronor! Inne på H&M ofc 

Munk o Muffin det bästa stället på jorden, om man gillar muffins, munkar och smothies förstås ;)

Idag så var jag med Frida, vi åkte in till Farsta och fixa lite grejor. Bland annat så fika vi inne på mitt älsklings ställe... ^^ 5 stjärnigt ställe lugnt!
Men lystring nu alla shoppaholics som letar efter en bra jacka, checka in på H&M sjuuuuukt bra priser på jackor! Frida köpte idag en jacka som från början kostade 399:- men nu när det var rea kostade den endast 100:-
Bra pris eller vad? :D
I morron ska jag vara med Sophie, men eftersom hon aldrig kan bestämma sig så vet jag inte vad vi ska hitte på ;)












KramKram

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin klänning! :D

2012-01-05 @ 18:27:33
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0