MINA POJKVÄNNER KOMMER TILL SVERIGE!!!!




Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag, förutom att jag fixa lite mer på min Jedward-tröja ;)

MEN SEN KOMMER JAG HEM OCH LÄSER PÅ TWITTER ATT DET VAR IDAG JEDWARD SKULLE KOMMA TILL SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMJ OMJ OMJ OMJ OMJ OMJ OMJ OMJ!!!!!!!! :D :D :D :D
JAG KAN INTE FÖRKLARA MIN KÄRLEK I ORD JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH SEN KOMMER JAG INTE ENS FÅ VISA DEN FÖR DOM :(((((((((((((((((
DOM SITTER PÅ FLYGET NU! SERRIÖST JAG DÖR!♥

Bilden där uppe är Gizmos nya elementgrejemoj som han fick för att han fryser arslet av sig nu i svåra tider ;P














Jedhugs & Jedkisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0