Konstigt immunförsvar...


Gizmo verkar ha koll på läget! :P


Jaha idag så var man hemma från skolan igen... Igår hade jag sjukt ont i käkarna (WTH?!) och jag nös konstant och det kändes som att jag hade feber fast jag var inte ens i närheten till det. Men WIPS idag så mår jag i stort sätt bra, eller jag har ont i axlar, nacke och armar typ men det kan man leva med ;)
Men jag måste ge mig själv beröm för att jag lyckas bli en liten sjukling under den dagen jag skulle plugga på matte provet som är i morgon. Jag måste ta ett snack med vår matte lärare för det är vissa saker jag skulle frågat henne om idag... Snark på mig själv... -.-
Sen har jag också engelska läxa till i morgon, herregud jag är ju KÖRD!!!

Men idag i alla fall var jag tvungen att gå på öppethus eftersom detta var deras sista gång, i alla fall vad jag förstod. Så jag åkte till Sickla och kika runt lite där och det verkar fett bra där! Bravo nu är jag ännu mer förvirrad gällande gymnasievalet... CRAP!!!

Aja hörs i morgon antar jag :D














KramKram 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Joo han är liite spinkig. Aja :)

2012-01-19 @ 20:05:28
URL: http://agneswo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hihi aw :) Vaa vem vill inte ha en biff?? Eller jag menar inte FÖR biff men ändå :P

2012-01-19 @ 23:52:38
URL: http://agneswo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Okej inte FÖR biff. Hihi :)

2012-01-20 @ 16:13:48
URL: http://agneswo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0