Jedward running around in my head!




Okej okej, ska försöka hålla det här inlägget ganska så glatt... Eller njaaa... Livet är totalt orättvist!! :(

Men idag så har jag gått omkring och varit betänksam och glad i skolan, glad för alla Jedheads som fick/får se dom idag och betänksam över andra Jedward saker.
Hahah en rolig sak som hände idag var att vi skulle lämna in vår engelska artikel som vi skulle skrivit...
Japp jag skrev en och det fanns inga roliga när jag skulle sätta mej med läxan så jag valde en gammal Jedward artikel för jag trodde ju inte vi skulle läsa upp dom... FEL FEL FEL!! Får jag reda på och VIPS nu vet alla att jag gillar dom (i klassen i alla fall). GALET att alla inte visste vilka dom ens var... :O

I morron så får ni höra om jag är överlycklig eller otroligt deppig... Aja ni får veta varför senare. BYE BYE!















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0