Jed-Questions

Många frågade hur Jedward fick mitt nummer och hur jag kunde prata med dom!
Sen fick jag också en fråga om dom fick en KP tidning!

Okay vill ni veta??? EXCIDED????
Jag kunde få ett samtal av dom eftersom min mamma känner en som jobba där just då och byggde ihop scenen och lite grejer och han fixade ett samtal åt mig! Alltså från sin telefon! OMG!! :D
SOOO HAPPY!! :D :D
Det var nära att jag inte fick snacka med dom eftersom dom var på väg mot sin turnebuss och han hann precis! (:

Nej dom fick inte en KP tidning, läste du inte? Dom köpte ju tidningar som dom var på framsidan av ;)

Du som kommenterade om appen WRAPP! Dö inte jag ska förklara snart! Men har så mycket i skolan nu så du får hålla ut ;D



Sen fixade han massa coola foton till mig som tagits av en fotograf! :D


We are number 1!

Ååååh vad söt du är!

SCREAM!!!

Dom killarna har dom sötaste smilen i hela vida världen! :')

Sing with me baby ^^













Jedhugs and Jedkisses

Kommentarer
Postat av: Emma

du har jätte tur. önska dom hade mitt nummer. har aldrig träffat dom. men hoppas att jag kommer få göra det så du har tur! :-)

2012-04-03 @ 15:15:23
URL: http://jedward-forever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0