Friday!

Jaha dags att beskriva min dag dåra.
Hmmm.. Oj jag har typ inge minne... Men okej jag kan berätta det roliga som jag kom på idag, eller jag har tänkt på det förr men idag slog det mig.
Jag har i stort sätt inget att säga om mig själv. På engelskan så skulle man beskriva sig själv för en annan person, och jag kom på att (herregud) jag kunde bara säga att ''Hej jag heter Emelie och älskar Jedward'' de är ju väldigt bra av mig... :o

Sen när jag kom hem la jag mig på sängen och vilade, igentligen var inte planen att göra det men Gizmo kom och la sig på mig så jag hade inget val -.-
Sen åt jag mat och glodde på The Vampire Diaries. SÅ HIMLA AWESOME PROGRAM!! Man fick veta super mycket detta avsnitt, ett av dom bästa på länge! :D
Nu ska jag avsluta bloggandet för idag, här kommer en bild från i höstas förra året. Bilden är tagen av min mobilkamera, riktigt mysig bild :3

GLÖMDE NÄSTAN SÄGA ATT JEDWARD NÅDDE 500'000 FOLLOWERS IDAG!♥ SNART KOMMER VIDEON!!



MUMS!















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0