Det har inträffat....


Före :P

EFTER, OMG!! :O




Ser ni ser ni??? Jag klippte av min nagel! :O
Nej det var inte för att jag bryr mig om andras åsikt, det har faktiskt med bowlingen att göra eftersom det där är min högern. Den jag bowlar med alltså!

Igår så åt jag sushi med pappa och gäster ;)
Trevligt trevligt, Frida och jag garva typ ihjäl oss, omj vi är lite halft knäppa ;D
Idag ska jag vara med Frida också, vet inte om jag ska sova där ännu men jah. Vi höres snart igen... (:

KOMMENTERA för det är lixom inte så kul att blogga annars... :/

Snart ska jag lägga ut några roliga videos på Chris & Patrick! Dom är för sköna dom grabbarna :P















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0