Depressing Moment




Dom här dagarna kommer jag vara deppig inombords... Jag kommer inte få se dom live...
Vet ni hur deprimerande det är för en Jedhead? :(
Jag kommer inte få Jedhugs inga Jedkissies inga autografer inget ögongodis...
På fredag kommer jag sitta och deppa och kolla twitter varje sekund för att höra hur alla andra har det i örebro och leva mig in. JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR!!
Jag vill le och skratta och må allmänt bra, precis som alla andra som åker dit kommer få göra... :'(
Jag saknar dom så otroligt mycket och det här är inte typ *jaja jag är lite ledsen men jag bryr mig inte* känslan. Det känns som att vara kär... Och tänk er då att inte få se sin kärlek då?
DET KÄNNS HEMSKT I HJÄRTAT!!!
Så därför har jag förberett mig med en påse bacon snacks... :(
Jag hoppas verkligen att dom kommer till stockholm snart... :'(



Ni behöver inte titta på videon... När jag titta på den ville jag bara gråta men ja.. Det är ju jag :/

Vill bara påpeka att jag är GLAD för andras skull att dom ska få träffa dom snällaste bästa mest underbara killarna i hela vida världen!! ♥













KramKram

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha, okej!

2012-01-25 @ 20:04:47
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV: Jag sjunger aldrig MEDVETET offentligt... Dock är jag otäckt medveten om att jag ibland sjunger 'Hallows' högt... :P

2012-01-25 @ 20:53:40
URL: http://johannamoller.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Nej inte dryg! Haha vadå så du kollar hans twitter? ;) Okej jag kollar inte hans videos och typ "fangirlar" inte honom så jag vet typ inget haha men aa proactive-reklamen är fett rolig! Haha :D

2012-01-25 @ 20:59:07
URL: http://agneswo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hahaha ofta Rihanna! Okej haha. Hahaha joo den är rolig, och han har gjort en ny haha XD Men haha han vet att det är naturligt så därför gör han en reklam om det för ingen vill ju ha det hihi :) Jag tror inte han dissar nåt fan pga det haha han säger bara att det inte är coolt haha och om man gillar honom så tror jag bara att man håller med :D

2012-01-26 @ 16:22:32
URL: http://agneswo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0