Choklad monster... O.o




HAHAH asså palla va serriös ;P
Jag har fett mycket choklad jag behöver äta upp från i julas ;)


Hej hopp här skriver jag igen!
Igår... Ja det löste sig lite halft med att jag inte hade nått att göra, jag gick på AIK match med Mamma och Elias. Men AIK spelade som en flock förvirrade kameler (sorry AIK) så dom förlorade tyvär men 3-6

Idag ska jag jobba på Teknikuppgiften, blev inget igår (LATMASK). Jag får lite halft panik när jag läser andra människors bloggar och dom bah:
''Idag har jag bara pluggat och fått mycket gjort..blablabla...'' Och jag totalt ignorerar mitt pluggande!
HUHUHUHUU!! Nu ska jag MÅSTE JAG plugga!
Bye bye world... Ses kanske inte i morgon... -.-













KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

MUMS!

2012-01-15 @ 18:27:59
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0