Random människa... O_o





Min prickiga outfit idag!

Tröja - J&C

Jeans - J&C


Idag blev det LOOOOOOOOOOOV!! Gud så härligt :')

Jag tyckte den här dagen var helt okej förutom mördar svenska lektionen som är 2 timmar och 20 minuter lång D:
Men på slutet hade jag engelska nationella prov! Man skulle bara prata på om massa saker och det var verkligen super kul :D
(Jag vet det är nått fel på mig...) Men jag gillar engelska det är kul när man väl lärt sig. Och jag TROR att det gick bra, jag borde få ett VG tror jag... :o
Nu ska jag bara slappa och räkna ner tills det att klockan slår 22:30 för då avgörs det... Det är då vi får reda på om Jedward ska representera Irland i Eurovision :OOOOOO

















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0