Sometimes I feel like...

Hellu babez.... Tiden har stannat för mig igen, och med det menar jag att inget händer. Visst läxor och prov pågår ju exakt hela tiden, vilket kan vara en anledning till att inget annat händer i mitt liv, jag har inte tid. På torsdag har jag ett stort historia prov som jag kommer faila på big time, sen på fredag har jag ett härligt matteprov, måndag ett till matteprov och till sist onsdag.... Då ska jag skicka in en svenska uppgift på fronter. Asså what the fuck? Hur ska jag hinna med allt detta? P.A.N.I.K. Speciellt historia provet, massa skit om korståg, feodalism med mera.... -_- OCH SÅ SITTER JAG HÄR, framför datan, det kommer ju inte förbättra läget direkt?! Är det bara jag som är såhär hopplös på att plugga?._.

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, känn dig inte ensam!!! verkligen inte!

Svar: men du verkar ju vara bra på att plugga! :O
Emelie

2012-12-05 @ 17:57:40
URL: http://ellentove.blogg.se
Postat av: Ellen

Sv: haha, tvekar på det, det är bara som det verkar eftersom att det typ inte händer något intressant i mitt liv så är det typ det enda jag bloggar om... Det är så det ligger till.. hehe

2012-12-08 @ 15:57:35
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0