P!NK - Try

Jag brukar alltid lyssna på den här låten när jag mår som sämst, texten handlar om kärlek (obviously) men det viktiga budskapet är att man ALDRIG ska ge upp. P!nk förmedlar att man alltid ska ställa sig upp och försöka. Den har i alla fall hjälp mig många tillfällen i livet, den får mig på andra bättre tankar!
''Just because it burns it doesn't mean you're gonna die''
Jag tycker att man ska lyssna på peppande och starka låtar när man är nere, för om man lyssnar på sorgliga och deppiga låtar när man är nere så resulterar det bara med att man får självmordstankar (för mig i alla fall?)
Fast ibland måste man gråta, annars kan det brista okontrollerat någon gång när man verkligen inte ska gråta. Alltid när jag höll inne min sorg förut så började jag gråta när jag exempelvis skulle vara skit arg på någon, så jag sände ut lite blandade signaler... ^^

Kommentarer
Postat av: Ellen

god jul hörru förresten! :D hoppas du haft det finfint! :) Kram

2012-12-25 @ 19:06:39
URL: http://ellentove.blogg.se
Postat av: Ellen

var har ditt bloggande tagit vägen? :o

2012-12-31 @ 12:15:00
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0