Young Love In My Hands

 
Hellu människor... Jag har glömt att berätta för er att jag köpte Young Love i England... AHAHAH jag är så trög på att uppdatera... Jag ska göra ett inlägg om språkresan och min shopping jag gjorde där ^^
Men det får bli nån dag... Vilket troligen innebär om 1 år eller aldrig... Nä men jag ska skärpa mej (säger jag fast det ändå inte kommer hända) men ja, ni får tjata på mej ;) Den kostade i alla fall 88 svenska kronor! Vilket är ett riktigt kap eftersom att den kostar typ 160 här i Sverige ;)
 
Idag i alla fall så var jag på jobbet som vanligt, min sista vecka :3
Det som var 'speciellt' med den här dagen var att jag fick ett uppdrag att fota lappar (eheheheh kommer inte på vad det heter) så jag cyklade runt på lite olika områden som jag inte riktigt var hemma på men jag hade Google Maps i högsta hugg så jag klarade av en bit!
En annan sak som också har hänt är att jag har 900 followers på twitter! WOOP WOOP! Känns väldigt bra för att vara helt ärlig... xD
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0