What if I told you that I can't forget you?

På signeringen...♥
Jag och Edward utanför hotellet... Kramis Kramis♥
Min favorit bild... AAAH Edward freaking pussade mej och kramade mej på samma gång! *dör*♥
Asqgdshbhf jag älskar deras kramar... omg♥
Mamma mia...♥
 
Här är alla bilderna jag fick från förra gången... Tack vare ett Jedhead (vet inte om hon läser detta) så fick jag två mer bilder än vad jag hade tänkt mej, så jag dampade ur när hon taggade mej på facebook!! I ♥ JEDHEADS
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ååå, vad söta ni är! :D

2012-08-09 @ 13:54:27
URL: http://ellentove.blogg.se
Postat av: Lisa (igen)

hur lyckas man bara få så få bilder?? herrejösses... blyga ego människa

2012-08-10 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0