Turkos dip dye cream♥

 
Hey guys! Nu börjar det bli dags att ta tag i bloggningen... Jag har verkligen börjat bli lat (vilket jag fortfarande är eftersom att jag inte orkar ta bra bilder -.-) Men i alla fall, igår var jag på stan och köpte bland annat den här blåa krämen :3
Mitt mål med det var att försöka fixa en snygg dip dye... Impossible... Fast det funkade ju som ni kan se på bilden men håret blev torrt av den här krämen så jag ska nog bara använda den till slingor nu :)
Men jag slösade inte direkt en förmögenhet på den eftersom att den bara kostade 49 kronor om jag minns rätt på en affär som hette 'Blue Fox' igentligen inte alls min typ av affär xD
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0