Shopping i England

Från vänster: Två body butters (The Body Shop), Handgel med mango doft (The Body Shop), Tvål med doft av bland annat aprikos (The Body Shop), 3 nagellack (Primark) och Nail polish remover (Superdrug)
Jag överdoserar inte alls med produkter från The Body Shop...
Från vänster: Vit kofta (New Look), Jeans jacka (New Look), Zebra jacka (Primark), Top med texten ''Best of British'' (Primark), Svart linne (Primark), Vit T-shirt med blommigt mönster där bak (Select), Svart linne med blommigt mönster (Select) och Neon rosa tröja med texten ''Ooh La-La'' (Primark)
 
Det där var förhoppningsvis allt jag köpte i England på min 3 veckors språkresa ^^
Jag köpte ju även mitt album där men den har ni redan sett :)
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0