Regnbågs klänning eller Begravnings outfit?

Hejsan alla människor, jag ska försöka lägga band på mina nerver nu... Mina fangirl nerver♥
Idag så skulle jag provåka till mitt gymnasium så jag inte tappar bort mej första skoldagen, vore kanske inte att ge det bästa intrycket, heeheheh...^^ Jag fick i alla fall sällskap av Mathilda :)
Efter att vi hade åkt dit så beslöt vi oss för att försöka ta oss till Solna Centrum, vilket inte var det lättaste... Istället hittade vi en lekplats som jag utnyttjade... HAHAH jag älskar att klättra #IWillNeverGrowUp
När vi insåg att dom inte hade donken i Solna (efterblivna ungar... -.-) så begav vi oss mot Centralen där jag även fick Mathilda att testa en regnbågsklänning, det var min höjdpunkt på dagen... En väldigt ''intressant'' syn... LOL
Mathilda fick mej att ta på mej ev begravnings outfit (det var det enligt mej....) så det blev lite ombytta roller.
JAG HADE EN AWESOME DAG! :D
 
Hej jag heter Emelie och jag fyller 16 snart! :DDDD
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

hurra för klättring och lekar, jag tänker iaf vara barn hela mitt liv! :D :D

2012-08-19 @ 15:40:43
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Ellen

du har ingen bild på mathilda och hennes klänning? :P

2012-08-20 @ 17:21:15
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0