Lite svar....

 
Fick 3 kommentarer om min första vlogg... Hahah och som ni kan läsa var det lite blandat... MEN ÅTER IGEN GJORDE JAG DET FÖR ATT JAG SJÄLV SKULLE MINNAS TIDEN MED TWINSEN♥
Om vi börjar med den först (hoppas alla har läst den nu)... Vad tusan menar du med den kommentaren? Jag är bara mej själv och jag är weird, random, awkward och en nörd helt allmänt... Så vet du vad? Om du har nått slags problem med det så FINE du behöver inte titta på videon? Gud... O_o
Den andra kommentaren var jättesnäll! Tack så mycket Alexandra! :DDD Hahah va bra att du kände igen Johns min, jag höll på att dö under vårt ''moment''
Till sist... Den tredje kommentaren från Ellen, det var lite mittemellan... Men det är bra med ris och ros :3 Tack för båda♥
Mitt jobb går ut på att sitta på ett kontor och sortera papper basically... Men det är ganska soft ibland men jag överväger att springa därifrån ibland men jag behöver pengarna ;)
BTW jag glömde säga att efter mitt och Johns moment så kom han fram till mig och tog mej på axeln och sa ''Hey'' så jag svarade lite pafft ''Hey'' tillbaks :')
Sen vill jag understryka att jag inte skryter om det som hänt mellan mej och Jedward för igentligen är det inget att skryta om... Jag vågar ju knappt säga något till mina gudar så jag tar det som kommer :3
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0