Förklaring...

 
Hejsan Lisa (igen) fint efternamn du har... LOL JOKES!
I alla fall så ska jag ta och berätta en liten historia för dej... När Jedward var här i Sverige så var dom här i 3 dagar (den sista dagen åkte dom hem på men i alla fall) så man hade alltså stor chans att få åtminstone en bild med dom. Men nu var det ju så att jag hade mitt sommarjobb från 8:30-14:30 så jag hade inte samma chanser som alla andra (om man kan säga så?). Bland annat kunde jag inte åka till Arlanda som jag så gärna ville :3
Så jag tyckte att jag fick många bilder med dom (du kanske var ironisk??) för man måste faktiskt lämna plats åt alla andra som också vill ha en bild...♥
Japp jag är blyg, fast det beror helt på vilka människor jag umgås med, vissa vågar jag ''släppa loss'' med för att jag litar på dom och så vidare, dom är helt enkelt awesome... Men det sist nämnda håller jag inte med om. Jag är faktiskt inte en egoist, det är det sista jag är. Jag fick höra det ganska nyligen och då började jag tänka efter på vad jag igentligen hade gjort och jag började tänka att jag verkligen var en egoist. Men jag beslutade att fråga min mamma (som känner mej bäst) och hon sa att jag absolut inte var det... Det är så dåligt av en om man kallar nån för egoist utan att ha ett motiv för det hela... Man måste kunna förklara varför... Sen har jag också en känsla av att jag känner den här personen som skickar sånna här fina kommentarer men jag vet inte, just a feeling...
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag skulle verkligen inte säga att du är en egoist! vilket struntprat! :D Så har iaf jag aldrig uppfattat dig :) tur att du litar på dig själv och är stark :) harefint!

2012-08-10 @ 12:25:15
URL: http://ellentove.blogg.se
Postat av: Clara - TopElite

Ta inte åt dig verkligen, det är bara personer som har så låg självkänsla att de måste gå försöka ta ner andra också. Fortsätt kämpa tjejen, visa bara att du inte bryr dig!
Kram

2012-08-10 @ 15:42:14
URL: http://topelite.blogg.se
Postat av: Clara - TopElite

Sv. Haha, vad bra! Gick in på lite olika bloggar och hittade din i kommentarsfältet :) Allt bra idag?

2012-08-11 @ 10:31:27
URL: http://topelite.blogg.se
Postat av: HANNA FKN JYRINKI, WOHOO

"vissa personer vågar jag släppa loss med"
SÅNA PERSONER SOM MIG MADDAFAKKAS <3333

2012-08-17 @ 16:11:00
URL: http://jyrinkie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0