Jag har blivit en tant...

Hej kära läsare! Tjohooo... Jag har tråkigt för tillfället så ursäkta mej för hur jag började detta inlägg...
Just nu sitter jag bara och väntar på ''Kvällen är din'' eftersom att jag tror att Jedward ska vara med där. I alla fall så har det snackats om det, så alla måste kolla!! Samtidigt som jag kollar på det så ska jag titta på Chris&Patricks twitcam! YAAAY, det har jag sett fram emot :D

Men i alla fall, idag var jag med Amanda och vi åkte och bowlade. Det var väldigt trevligt (ursäkta för att jag låter som en gamling) tills några ungar kom och började bowla. Och då snackar vi inte om lite barn utan det var ett helt gäng! Dom hade aldrig bowlat förut heller så dom gjorde övertramp i stort sätt hela tiden, vilket resulterade med ett väldigt irriterande ljud.... -.-
Det gick bäst första serien som landade på 180 poäng sen så minskades det...

En sak som jag har märkt är att jag använder väldigt konstiga ord, gammaldagsa ord också... Sen när Emelie? Jag brukar ursäkta mej med att jag har haft flera liv, som bland annat gamling.

Annars har jag en till UNDERBAR nyhet! Är ni redo att bli chockade??? Jag kan nu använda vanliga byxor!! TJOOOHOOOO!!! Med det menar jag att jag inte behöver köpa på barnavdelningen (inte för att jag har gjort det) eller på sånna affärer som har storlekar både på längden och bredden. Så jag är väldigt lycklig över det!

Ledsen för ett långt inlägg :/



Kommentera om du är ett coolt barn!


KramKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Menar du inte att du låter som en åldring ;)

2012-04-14 @ 23:55:11
URL: http://johannamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0