Jag svävar på moln...♥

Hejsan alla människor! Vad har jag gjort idag då? Jag har som sagt bara slappat första halvan av dagen men sen hände det grjejer ;) Näää inte riktigt, jag åkte och bowla igen! Det var länge sen jag bowla sist, mer än en vecka :O Så jag var ju, hmm... Inte dirket dålig men jag var ju inte på topp! Min serie hamnade på 150 något... Så helt okay!
Efter det åkte jag hem och åt mat och twittrade... Till Chris&Patrick, jag fick ett trevligt svar... Heheheh ^^
Just nu skypar jag med Mathilda, AWESOME! ^_^ I morrn så ska jag och Mathilda även ha en twitcam, så joina oss på kvällen. Titta in på min twitter >>> @TrueJedhead♥




KramKram

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag har nog tid i helgen? :D <3

2012-04-11 @ 17:28:13
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0