Skolan tar död på mej...



Längsta dagen idag dåra... Vi hade först världens längsta engelska nationella, gick åt skogen båda två...
Efter det hade vi blid och där ligger jag efter... Sen hade vi matte, men innan det frågade jag om mitt betyg i svenska, på nationella skriftliga alltså. Det kändes så bra, för jag kände att jag verkligen fick ut mina känslor om Jedward... Men nej, när man är ärlig går det åt skogen, G+.... :c
Sen fick jag tillbaka matteprovet och där fick jag i alla fall MVG, men SÅKLART måste läraren lägga till ett litet minus på ena delan, för att hon har missuppfattat vad jag skrev... Hon tyckte att jag skrev två svar på en fråga fastän jag bara skrev 1... :(
Och till sist hade vi gympa, och det var dans på scemat! Det var faktiskt kul när man väl förstod. Fast jag satte aldrig sista delen... Heheheheh ^^
Nu ska jag jobba på spanska skiten också, får se om jag kan lyckas i nått ämne troligen inte...


KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

bajs på läxor! det var säkert någon som inte gillar jedward som rättade ditt prov... Vill också ha dans-lektion!!

älska MVG! :D grymma vi är på matte!

harfint!

2012-04-19 @ 18:50:28
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: hanna

hur mår du idag ? <3

2012-04-19 @ 21:04:13
URL: http://haannaochemma.blogg.se/
Postat av: karlkyl

Skämpa på, det är inte så långt kvar nu,,,

2012-04-19 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0