Sjusovare☻

Hejsan människor! Och djur... Om det nu vore så att en apa eller nått sitter här och läser min blogg...^^ Heheh nu var jag sådär oseriös igen! LOLOL! Men i alla fall! Till saken vad jag har sysslat med idag. Jag hade en vääääldigt slapp morgon idag, herremingud... Låg i sängen tills 13:00 :P
Men sen tog jag mej samman och gick upp eftersom att jag skulle träffa Frida och käka glass i solskenet :) Det var verkligen super härligt! Jag insåg vad solsken kan göra för en, jag blev en super glad och sprallig tjej. Kändes som att jag var 12 år igen! YAAAY jag passar till mitt utseende ;)


Första gången jag smakade den här... SUPER GOD!!♥



KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: är det flera bilder som du inte vet vad det är?

2012-04-29 @ 22:03:51
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0