Nästa lördag då händer det grejer...

Okay falskt alarm... Jedward ska vara med nästa gång! Så DÅ ska alla kolla! Jag trodde att det var igår eftersom att alla Jedward sidor sa det :/ Aja det blir väl bra att titta på det innan man drar till LONDON!
Jag lääääängtar efter att gå där och bara andas in den engelska doften! HAHA wth Emelie?!
Men har ni märkt att när man åker till andra länder så luktar det oftast annorlunda, och det är så härligt!

Idag ska jag kanske börja på Svenska talet... Jag borde verkligen men jag har ingen lust alls.. :o
Blir kanske mer bloggning ikväll!

When someone says something bad about Jedward...

Förevigt älska hans blick! ^^


KramKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är okej, jag skrev aldrig något på talet idag... :/ paniken som sprider sig fort

2012-04-15 @ 20:00:08
URL: http://johannamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0