Mitt TV liv går i kras...

Hejsan medmänniskor på denna planet!
Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag kommer hem, så då blir det inte bloggning i framtiden ;)
Hur har ni det i skolan? Hahah, känner för att retas lite med er bara... Igår missade jag när Jedward var på TVn, det där programet som heter ''Inför Eurovision'' men jag tar igen det sen när jag kommer hem...
Sen kommer jag även missa Desperate Housewives... *snyft* Det som var så spännande förra gången...
Oh well, vad gör man inte för London?




KramKram

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

hej... jag vet inte om du har missat det men jedward har lagt ut "smakprov" på sångerna whats your name, whats your number och younglove som kommer ut på young love albumet 1 juni ...

2012-04-26 @ 20:20:27
URL: http://axosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0