Min Valborg

Asså nu är ni (mina få läsare) väääääldigt dåliga på att kommentera... -.- Det blir ju mindre kul att blogga då om man säger så... Skriver jag ointressanta saker eller vadå? :o

Idag var det i alla fall Valborg, som känns mindre speciellt efter varje år tyvärr :P Men innan jag gick till brasan så umgicks jag med Mathilda ett tag, vi åkte först till stan för att kolla på skor till henne och sedan vidare för att köpa en tysk tidning med en Jedward poster i :') Sen fick jag ett otroligt sug efter en slush så vi begav oss vidare till Hammarbyhöjden... Men på vägen dit träffade vi några väldigt irriterande killar (och tjejer) som tyckte det var ytterst kul att snacka med oss -.- Dom kan allvarligt gå och ta sig någonstans...
Men jag hade väldigt kul med Mathilda och dog ett antal gånger, vissa personer kan verkligen få mej att garva ;)


Jaaa jag lägger ut en bild på mej för jag har inget bättre för mig x)


KramKram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Neeejj, du skriver inte alls ointressanta saker!

2012-05-01 @ 13:29:38
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0