I'm such a loser!

Jag är väldigt duktig eftersom att jag glömde läxan i skolan... Igentligen har jag ungefär 100000000000 andra saker att göra... Okay okay liten överdrift där, men jag ORKAR INTE med skolan längre... Fyfan alltså!
Men det var alltså en vanlig skoldag idag, men istället för att jobba på engelskan såg vi på en film som heter ''Pianisten'' tror jag. Den var väldigt hemsk, och det är en scen där som jag aldrig kommer glömma.
Annars på matten så var jag på tröttis humör (tröttis, oj vilket bra ord...) så jag kunde inte koncentrera mig alls. Det slutade med att jag började tänka på en låt man lärde sig i lågstadiet :P



HOTHOTHOTHOTHOT!


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0