Fnattiga Emelie....

Idag så var det en ytterst märklig dag för mej. Det började med trevliga spanskan... Jag var ändå ganska så duktig, jobbade på så gott jag klarade av i alla fall. Efter det var det dags för trevliga SO:n... Det var en intressant lektion, i alla fall på slutet när man skulle diskutera dilemma frågor. Det blev ju inte så mycket man kom fram till eftersom att man oftast tyckte olika. Sen så åt jag lunch, MASSOR MED MACKOR!!!
Efter det hade vi trevliga NO:n... Då spårade allt ur och jag började fnittra åt minsta lilla. Ingen överdrift... Allt var så himla seriöst och jag visste att det verkligen inte var rätt tillfället att garva. Men går det att låta bli då? Nepp så jag satt och titta ut genom fönstret i stort sätt hela tiden innan vi fick rast. Och när vi väl fick det var jag tvungen att gå ut för att få lite luft och lugna ner mej, men icke sa nicke... Funkade inte. Så jag gjorde det som jag visste skulle hjälpa, jag tittade på en bild när John är shirtless.... *______*

Så hur har ni haft det? ;)




KramKram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emelie din blogg är fortarande den bästa av alla. Önskar jag kunde göra som du. Men jag fattar inte blogg utan bara bloggplatsen. Haha. Hej då!!!

2012-04-18 @ 08:04:13
URL: http://jedward-forever
Postat av: amanda

söt!

2012-04-19 @ 22:06:44
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0