En sånn där otrevlig dag...

Den här dagen var ju inte direkt en av dom bästa kan man säga... För på gympan idag så fick jag nått konstigt ''anfall'' låter helt fel att kalla det så. För det var ju inte så farligt. Men jag har lågt blodtryck tror jag så på gympan blev jag plötsligt helt yr och jag kände på mig att det skulle svartna för ögonen om jag inte satte/lade mej ner... Det blev inte bättre efter det heller... Hela dagen var bara blöööh... Så slut på historien...
Nu ska jag förgylla dagen ännu mer genom att jobba på spanska läxan -.-


Det har blivit ovanligt många egobilder på mej själv O.o


KramKram

Kommentarer
Postat av: hanna

jorå , min dag har varit okej ! :)

2012-04-20 @ 15:57:26
URL: http://haannaochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0