A beautiful rose♥

Hejsan alla trogna läsare! Jag är ledsen för att jag inte uppdaterade igår men det var Linn som uppehöll mej lite grann! Vi har haft det (enligt mej) jätte kul! Igår gick vi omkring i t-centralen och kollade runt! Vi flummade mest runt och pratade. Heheh^^
Och idag så har vi faktiskt spelat in en video som vi ska försöka få Chris&Patrick att se. Den är ganska så flummig och den var superkul att filma, speciellt alla failar som vi gjorde. Jag kommer såklart (om det blir bra) att lägga ut den på min blogg :D
I morgon så ska jag bara slappa tror jag, planerna än så länge i alla fall!

Gå och läs den här tjejens blogg >>>>Emma För hon är ett Jedwardfan och hon gillar min blogg så ja! Hon har ju bra humor ;)

Just nu är jag lite död eftersom att Chris döda mej, jag dör... ^^

HANDHUGS FIX EVERYTHING!!♥


KramKram

Kommentarer
Postat av: ellen

wow, har inte varit inne på din blogg på ett tag, och nu när jag kollade in den, ny design! Riktigt tjusigt! :D Önska jag var så bagåvad som du...

2012-04-10 @ 09:00:05
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack emelie :-)

2012-04-10 @ 12:26:26
URL: http://jedward-forever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0