Varm choklad och bowling




Idag slog jag på stort med min ''sluta vara negativ mot hösten'' grej!
Jag drack varm choklad med vispgrädde på och det var SJUKT gott ^^
Tänkte att det skulle vara ett bra sätt att ladda inför bowlingen.
Och nu till bowlingen...
Jag var tvungen att spela med bara min spärrboll, för min andra boll var inte fixad ännu. Men det gick förvånadsvis riktigt bra, min serie landade på 140-150 minns inte exakta antalet. Sen så har jag fått en ny matchtröja också. Den får ni nog se i morgon eller nått. Nu ska jag fortsätta tilla på Desperet Housewives.
Hare bra! (Och bry er inte om jag stavade fel på DH..)






KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Momsie! :D

:P

2011-10-13 @ 20:49:14
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0