TiCk TaCk..

Idag så ska man ju vrida tillbaka klockan en timme, här kommer två tips på hur man kan komma ihåg det:

*På sommaren ställer man FRAM utemöblerna, och på vintern ställer man TILLBAKA utemöblerna i förrådet.

*På sommaren (när det är val) tar partierna FRAM sina förslag och på vintern tar dom TILLBAKA allt dom sagt.


Så hoppas ni har koll nu ;)
Ni kanske till och med har en annan liten ''ramsa'' för att komma ihåg? Skriv då en kommentar!
Annars idag så har jag bara varit trött sprungit runt i pjamas och gjort inget (förutom att ha ätit kakor).
I morgon ska jag ta tag i mitt liv!
Puss och Kram (skumbanan)




Jag skulle bli väldigt förrvirrad om jag hade en sånn här klocka!
Hur mycket är klockan på bilden?











KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag skulle gissa på att den är 6 eller halv 12, cool bild. Jag har hört samma som utemöblerna men med grillen istället. :)

2011-10-30 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0