Något kommer hända... :o

OMJ idag så såg jag Jedward saker! :O
Men först ska jag berätta om hela min dag.

Hela den här dagen börjar med att jag ska använda mina nya klack skor. Vilket förstås var jätte kul för jag blev helt plötsligt längre än vissa! Men i alla fall, så kom jag lite sent i min tidsplanering så jag är tvungen att småspringa till skolan i mina klack skor... Jaaa det var ju super roligt.
Sen så hände det typ inget mer förens efter lunch. För då tappade Mathilda bort sina nycklar (vi misstänker att någon snott dom). Men vi hade också ett jätte roligt NO prov om prismor och linser och GUD VET VAD! Varför ska lilla Emelie veta det? Det provet var det VÄRSTA jag gjort i hela världshistorien, det gick åt skogen..
Plus att provet gick skitsnabbt för mig så jag misstänker också att mycket är fel..
Efter skolan drog jag hem och skulle ladda inför bowlingen, jag hade inte bowlat på hela 2 veckor!
Men det gick väl hyfsat bra, min bästa serie hamnade på 132 poäng. Och som vanligt nu för tiden åker pappa och handlar på LIDL direkt efter bowlingen och det var där jag såg det!
Jag gick förbi en bil och jag trodde jag såg i syne... Det stod JED på dens reggnummer :O
Och sen när jag går in i affären hittar jag nån form av Nutella, EN EXAKT KOPIA AV JEDWARDS NUTELLA!! SOM DOM ANVÄNDE NÄR DOM GJORDE MUSIKVIDEON ''BAD BEHAVIOR''! OMJ!!! Något kommer hända! ;o
Kanske är det gud som gör mig redo inför nya musikvideon ''WOW oh WOW''... Vem vet? ;)
Så hur har er dag varit?



En sånn såg jag idag! Kanske inte så speciellt för er men för mig.. :O










KramKram

Kommentarer
Postat av: Helena♥

Åh, va är dee ? Typ nån Nutella ? :D

2011-10-25 @ 19:53:49
URL: http://helenaaw.blogg.se/
Postat av: Helena♥

Sv: Tack :D

Jaa, dom är rätt bra xD

2011-10-25 @ 20:04:46
URL: http://helenaaw.blogg.se/
Postat av: Helena♥

Sv: Hihi :D

2011-10-25 @ 20:19:43
URL: http://helenaaw.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hur ser skorna ut? :)

2011-10-25 @ 20:29:12
Postat av: Jossan

Hur ser skorna ut? :)

2011-10-25 @ 20:30:30
Postat av: Ellen

Sv: Nej, jag menar amazing! :)

2011-10-26 @ 18:18:16
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0