Mysekisse


Lalalala jag har så mysigt såååå..

Men matte, inte komma och störa mig när jag ligger här och myser!


Han låg i människoställning och mös sådär! Brukar era kissar göra det? ;O
För vi har en väldigt speciell herre här hemma. Har aldrig sett en sånn här speciell kisse i hela mitt liv!
Hahah jag ser mig själv här, jag försöker verkligen koncentrera mig på inlägget och Gizmo men så råkar jag lyssna på Jedward och då... Kan man helt enkelt inte koncentrera sig! Om du har twitter följ dom på planetjedward.net och hjälp dom få en halv miljon followers, jag kanske tänker liiiite på mig själv när jag säger det där... Kanske vill jag att dom ska göra en till video där man får se... Ooooh check it out! Sök på:
JEDWARD 400'000 FOLLOWERS.









KramKram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0