Huuuuum?

Jag gillar det som jag ser med statistiken, men kommenterandet? NEJ!
Kom igen någon tanke måste ni ha när jag skriver något galet.
För mitt motto är att jag godkänner alla kommenterer, så om ni vill (vilket e ganska omoget) kan ni skriva elaka kommenterer anonymt ;)


Men nu till min dag.
Idag så hade vi våran korta dag, då slutar vi innan lunch. Så dom ända lektionerna som jag hade idag var Hemkunskap, klasstid och Idrott.
Och på hemkunskap blev det bak! Vi bakade bullar (eftersom det var kanelbullensdag i går.)
Våra blev faktiskt väldigt goda, för vi valde att ha vaniljsocker som fyllning i stället för kanel.
Och så kommer vi till det tråkiga.. Vi sprang slingan på gympan.. Och jag får som vanligt ont någonstans vid ''magområdet'', jag borde nog gå till sjuksyster och höra om det.
Och sen när jag kom hem så har jag bara slappat och lagat mat.
Ja ni ser ju hur SPÄNNANDE mitt liv är ;)



Japp, jag äter också onyttigheter som vilken människa som helst ;)

Det där gapet är omännskligt.. :o
'
MMMMM Donuts... Dom godaste.. Köpt på Munk&Muffin i farsta :D








KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hallo! Nu kommenterar jag :)

Kan du inte ge munkarna till mig :P hihi

Harebra!

2011-10-06 @ 16:57:57
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Ellen

P.s. glöm inte kommentera du också ibland ;)

2011-10-06 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0