HÖSTLOV!

Jaaaa nu är det höstloooov!!!!

Idag så hade jag mitt sista prov, vilket var ett matte prov. Det gick faktiskt väldigt bra. Om Eva godkänner mina misstag (jag sa till henne att jag gjort fel och hon trodde på mig) så tror jag att jag kommer få MVG. Känner ganska säker, men man vet aldrig med mig ;)
Annars flöt dagen på bra och sista lektionen var seg som... *piiiiiiip*
Sen gick jag och mötte upp Frida och nu ska jag dra till henne och se på film :)
Här kommer en bild på vad jag firar höstlovet med ;)



Puddig.... ^^










KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kom på det nu, när jag tänkte göra det att du sa att du skulle göra ett inlägg med din stickning.

2011-10-29 @ 10:44:29
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0