Höstiga bilder

Haha jag vet att jag tjatar ihjäl er om höst och höstigt..
Men som sagt så vill man ju göra hösten glad, för jag försöker tänka så mycket posetivt jag kan för då blir allt bättre. Sen hjälper ju Jedward till när jag mår som värst ;)

Idag var det i alla fall kortis dagen (lill-lördagen) och jag gick hem direkt efter skolan och slappade. Försökte hitta på vad jag skulle laga för mat idag, slutade med mackaroner (stavas det så?) och köttbullar med hembakt vitt bröd. Som ni får se i ett annat inlägg eftersom min data har.. hmm cp:at sig!?
Och min familj är ju så tacksam för nybakt varmt bröd så det blev en succe^^
Annars just nu lyssnar jag på Jedward och laddar inför den nya musikvideon ''WOW oh WOW'', om ni inte sätt deras första är det ett MÅSTE!! Man blir så himla glad av alla deras hopp och skutt! Sök på Bad Behaviour och ni borde le eller sucka åtminstone 1 gång :D
Och om ni får jätte jedfeeling efteråt kan ni alltid passa på att söka på 400'000 followers... OMJ dom är sååå snygga!
Och som ni kanske märker går det bättre med mitt bloggande nu, jag fick lixom lite flooow nu ;)









Självklart är matte tvungen att dra det där himla lövet på min söta nos!

Ååååh det där lövet smutsa ner mig!!









KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0