Ge mig tips!

Nu ger jag er chansen att tycka till om mitt bloggande!
Vad ska jag skriva mer om?
MINDRE kommer inte på frågan för då kommer ni bara skriva Jedward, och det tänker jag INTE ändra på!
Men tycker ni att jag ska börja baka oftare och lägga ut på bloggen?
Eller ta bilder från bowlingen... Eller, den vet jag inte riktigt om jag går med på ;)
Men kom igen, något som ni vill att jag ska skriva om?
KOMMENTERA!!!




Det här är Plutten, en katt som mamma hittade övergiven och ensam i skogen.. Men nu mår han bra, tyvärr kunde han inte bo kvar hos oss eftersom jag är allergisk.








KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: Det fanns en massa olika tubhalsdukar på BIKBOK, iaf i gallerian.

2011-10-10 @ 18:32:03
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tkr att du kan skriva lite mer om din vardag ! :D

2011-10-11 @ 17:39:09
URL: http://josefinsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0