Fika/Sleepover!

Snart ska jag iväg och ta en fika med några trevliga människor och sen nästan direkt efter så ska jag sova hos Frida. Alltså kommer det inte bli så mycket till bloggande idag, men ni kan alltid få skriva sånna där fina kommentarer så att jag får något roligt att läsa när jag loggar in nästa gång.
Så vad gjorde ni för kul igår?
Vad ska ni hitta på i helgen?
Några roliga frågor om Jedward som jag kan svara på? ;)
Skriv vad ni vill :D Kram på er och hoppas ni äter mycket godis idag :))




Söt liten Devon Rex kattunge! (Och nej den e INTE tagen av google)









KramKram

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej!

Dom som du har länkat på din blogg, är dom dina närmaste vänner? Hur känner du dom? Svara gärna i ett inlägg. Du har jätte fin blogg :)

2011-10-23 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0