Vill inte ha nån rubrik!

Just nu har jag super tråkigt och har ingen aning om vad jag ska skriva här..
Men vi får det att låta som nått bra genom att säga att jag har en härlig hemma mys dag!
Så idag ska jag typ inte göra något bara vara hemma med min kära stickning som stirrar på mig, lääääskigt O_o

Sen har jag en väldigt deppig nyhet...
Jag har korta naglar igen.. Nej jag biter inte på naglarna, jag var bara tvungen att klippa dom för dom var så sneda(?)

Och så avslutar vi med en bra och glad nyhet!
Min kompis Frida har en danstävling idag, så alla här håller en tumme för henne! För om hon kommer på pallplats igen (som förra gången) så får hon börja dansa två gånger på raden!
Japp det låter förvirrande, men tänk såhär:
Hon går upp en nivå! ;)

Sparar nog ett inlägg till kvällen, tjineling!



Bild på mig från kollot, borde jag uppdatera det sista om kollot? Har ingen aning om jag ska göra det..
Kommentera eran åsikt där nere tack! :D











KramKram


Kommentarer
Postat av: Aurora

Sööt!

2011-11-19 @ 12:51:51
URL: http://auiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0