Nu är det dags för fredags myyyyyys!!

Idag har jag varit med Frida, en snäll och gullig tjej som jag inte träffat på... huum kan det vara 4 år sen? ;O
Väldigt länge sen i alla fall, vi åkte till Täby Centrum och shoppa loss lite, nää jag handlade faktiskt inte så mycket. Jag shoppade nån nagelmönster grej, ni får se det i morrn (elr idag?). Sen så kom jag hem och mös, riktigt fredags mys blev de med hembakt pizza och allt. Hade ni en mysig fredag? :) Okeeej så har man problem att ladda upp bilden.. snaaark.. Ni får vänta. Puss och godnatt (:

Kommentarer
Postat av: Ella

Nej verkligen inte, det är inte bra när Dom sjunger den :p <3

2011-11-05 @ 10:47:55
URL: http://ellaager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0