Nacka Forum

Igår var jag med Mathilda i nacka forum. Vi hade jätte trevligt, och gissa vad?
Jag köpte... INGET! Yees I made it!
Okej jag erkänner jag köpte en slush (hur det nu stavas..) men den var behövlig. I alla fall ett tag, för jag tog en stor slush. Den såg pytteliten ut men var skit stor. Jaag drack inte ens upp det sista, men annars var den god. Jag valde smakerna melon och blåbär.
Sen under tiden vi var i Nacka gick vi in på Galerix tror jag att det var, vi skulle fråga om dom hade en poster på Jedward. Sähär lät vår konversation:

Mathilda: Hej, har ni någon poster på Jedward här?
Expediten: Va? Ursäkta vad sa du?
Mathilda: Jedward!
Expediten: (Hon ropar på en annan personal) Ursäkta vet du vilka dom här Jednånting är?
Annan Expedit: Jaaa det är dom här söta killarna.. Nej det har vi inte, tyvärr.
Mathilda: Okej..
Emelie: Men ni borde skaffa det!
Annan Expedit: Ja vi kanske gör det!


Hahah jag tyckte det var lite roligt faktiskt! Men jag och Mathilda HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! :D
En hälsning till Mathilda som förhoppningsvis får henne att le, 50 ÖRE!! ;D

Här kommer en bild på lilla mig igår :)



















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0