Min fredag

Har ingen aning om vad jag igentligen ska skriva, men jag skriver väl lite om min dag.

Idag så segade sig dagen extra mycket.. I don't know why men så var det i alla fall.
Engelska lektionen var mer rörig än vanligt och den SÖG!
Jag fick reda på att alla min typ 10000 papper måste vara klara till nästa fredag, läge för panik?
Men det blev bättre när jag kom hem för då satte jag på TVn och dom visade ''Spy Kids 3D''
Då blev jag väldigt glad och satt och titta på det med spänning tills mamma kom hem och delade ut arbetsuppgifter. Sen efter det var det rätt så skönt att sätta sig ner med lite härlig sushi!
Jag är ett STORT fan av sushi... Och vet ni vilka som också är det? Nämligen Jedward :)
AWESOMENESS^^



Japp, jag är rätt så stolt över att säga att jag äter sushi med pinnar!

Grön och härlig avokado...












KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0