Jag Saknar Dig

Igår såg jag och Frida på Jag Saknar Dig.
Det finns inte så mycket att säga om filmen, bara att den är sjukt bra och sorglig.
Men får verkligen lära sig att ta vara på livet och att det kan gå jätte snabbt att bli av med det.
Det här är en film som alla borde se, till och med jag som ALDRIG gråter på fimler typ tyckte den här var så sorglig.. Jag fick tårar i ögonen. Frida ja hon grät hela 3 gånger! Så om ni känner för en liten gråtstund och släppa ut alla era känslor. Gå och se filmen genast!!
Filmen får 5+ av 5 möjliga såklart :')


















KramKram

Kommentarer
Postat av: Någon....

Läser den boken! ^^

2011-11-02 @ 23:19:48
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Aldrig sett filmen, men den ser helt okej ut.



Sv: Jag föredrar att inte ha för mycket bilder på mig själv på nätet, därför visar jag inte mitt ansikte.

2011-11-03 @ 14:45:40
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0