Gizmo the Cat

Nu känner jag att det var lite väl länge sen jag bloggade om Gizmo, men här kommer en kort liten bloggning om vad som händer kring honom.

För er som inte vet det så blev Gizmo hundbiten för ett tag sedan och fick åka och röntgas, då var dom tvugna att raka av delar av hans päls. Skämdes han? Ja lite... Gizmo gillar inte att inte vara så snygg som han brukar vara.
Men nu har det växt igen och man ser inte längre dom kala fläckarna men man kan känna dom.
Annars så njuter Gizmo av livet och myser nära elementen.
I morse gjorde han en lite rolig väckning på mig, han hoppade upp och lade sig på min bröstkorg.. Men jag var väldigt omedveten men jag kunde känna det!
Mysigt mysigt! ^^



Söt söt söt! <3



Hihihi Gizmo har en egen ''katt''egori ;D













KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0